Інформація

Правилами надання послуг центрального опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою КМУ від 21.07.05 р №630, які регулюють відносини між виконавцями послуг і споживачами, визначено порядок пред'явлення претензій у разі зниження якості послуг, що надаються.

Дочірні категорії

Сторінка 2 із 2

Контакти

У вас є питання? Звертайтеся в єдиний інформаційний центр:

+38 (048) 705-61-00

А також в приймальню:

Для юридичних осіб: office@teplo.od.ua

Для фізичних осіб: stz@teplo.od.ua

Пн - Чт 8:00 - 17:00     Пт - 8:00 - 15:45   Сб,Нд - Вихідний Обід - 12:00 - 13:00

У літній період п'ятниця вихідний

+38 (048) 723-84-10

Прийом громадян у директора за попереднім записом по телефону:

Вт 15:00 - 17:00

+38 (048) 705-62-18

Украина, Одесса
Приморский район, 65029. ул. Балківська, 1-Б