Пн -Чт : 08:00 - 17:00, Пт : 8:00 - 15:45 обід з 12:00 до 12:45

office@teplo.od.ua

(048) 705-61-00

(048) 705-62-28

Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси»

ДодомуІнформаціяПорядок пред'явлення претензій

Порядок пред’явлення претензій

Правилами надання послуг центрального опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою КМУ від 21.07.05 р №630, які регулюють відносини між виконавцями послуг і споживачами, визначено порядок пред’явлення претензій у разі зниження якості послуг, що надаються.

При зниженні кількісних і якісних показників опалення і гарячого водопостачання споживача слід звернутися в абонентську групу відповідного району для підтвердження даного факту і оформлення акту — претензії.

ЭРР-1вул. Г. Сталинграда, 80 А(063) 361-72-42, (063) 361-72-43
ЭРР-2вул. Балковская, 1705-62-35
ЭРР-3вул. Гераневая, 8А701-08-67
ЭРР-4пр. Ак. Глушко, 11 
вул. Ак. Королева, 45А
703-57-15
ЭРР-5вул. Скидановская, 23706-70-29
ЭРР-6вул. Р. Кармена, 23А(063) 361-79-22, (063) 361-79-23

За кожен градус відхилення температури повітря в квартирах від +18 ° С до +12 ° С (з наріжних кімнатах — від +20 ° С до +14 ° С) оплата зменшується на 5% . При зниженні температури нижче +12 ° С (у наріжних кімнатах — нижче +14 ° С) виконується перерахунок оплати за спожиту теплову енергію (умовно — змінна частина тарифу) в розмірі 100 %.

Гаряча вода 
При температурі гарячої води: 
від +49 ° С до +45 ° С — оплата за підігрів води знижується на 10%; 
від +44 ° С до +40 ° С. оплата за підігрів знижується на 30%; 
нижче + 40 ° С — оплата за підігрів не стягується . 

Iнші записи