Правилами надання послуг центрального опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою КМУ від 21.07.05 р №630, які регулюють відносини між виконавцями послуг і споживачами, визначено порядок пред’явлення претензій у разі зниження якості послуг, що надаються.
При зниженні кількісних і якісних показників опалення і гарячого водопостачання споживача слід звернутися в абонентську групу відповідного району для підтвердження даного факту і оформлення акту — претензії.
ЭРР-1 | вул. Г. Сталинграда, 80 А | (063) 361-72-42, (063) 361-72-43 |
ЭРР-2 | вул. Балковская, 1 | 705-62-35 |
ЭРР-3 | вул. Гераневая, 8А | 701-08-67 |
ЭРР-4 | пр. Ак. Глушко, 11 вул. Ак. Королева, 45А | 703-57-15 |
ЭРР-5 | вул. Скидановская, 23 | 706-70-29 |
ЭРР-6 | вул. Р. Кармена, 23А | (063) 361-79-22, (063) 361-79-23 |
За кожен градус відхилення температури повітря в квартирах від +18 ° С до +12 ° С (з наріжних кімнатах — від +20 ° С до +14 ° С) оплата зменшується на 5% . При зниженні температури нижче +12 ° С (у наріжних кімнатах — нижче +14 ° С) виконується перерахунок оплати за спожиту теплову енергію (умовно — змінна частина тарифу) в розмірі 100 %.
Гаряча вода
При температурі гарячої води:
від +49 ° С до +45 ° С — оплата за підігрів води знижується на 10%;
від +44 ° С до +40 ° С. оплата за підігрів знижується на 30%;
нижче + 40 ° С — оплата за підігрів не стягується .