Пн -Чт : 08:00 - 17:00, Пт : 8:00 - 15:45 обід з 12:00 до 12:45

office@teplo.od.ua

(048) 705-61-00

(048) 705-61- 01

Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси»

ДодомуІнформаціяПостанова КМУ від 22.07.2020 р. "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних...

Постанова КМУ від 22.07.2020 р. «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів»

Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» інформує абонентів, громадськість і засоби масової інформації про те, що відповідно до Постанови КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″, продовжено заборону прийому громадян на всіх абонентських пунктах підприємства, в тому числі службою теплозбуту, розташованою за адресою: м Одеса, вул. Варненська, 27.

Інформацію щодо нарахувань, перерахунку за послуги теплопостачання та інших питань, які вимагають роз’яснення фахівців підприємства. Ви можете отримати звернувшись на електронну пошту підприємства stz@teplo.od.ua, або в телефонному режимі:

Єдиний інформаційний центр : 705-61-00
Суворовський абонвідділ: 705-61-33, 700-42-08, 701-32-26;
Малиновський абонвідділ: 705-64-10, 705-61-05, 705-61-19;
Київський абонвідділ : 705-64-07, 705-61-21, 705-61-12;
Приморський абонвідділ : 705-64-09, 705-64-06, 63-84-53.


Платежі за теплову енергію Ви можете здійснити у зручних для Вас відділеннях та у онлайн кабинетах комерційних банків.

Для достовірного та повного відображення Вашого платежу Будь ласка, надайте касиру наступну інформацію:
Отримувач платежу: КП «Теплопостачання міста Одеси», код ЄДРПОУ 34674102
Рахунок: №UA403288450000026037301416451, в АТ «ОЩАДБАНК» МФО 328845

З метою правильного зарахування сум платежів, будь ласка обов’язково вкажіть:
Адресу, П.І.Б. та номер особового рахунку.

Для уточнення Вашого особового рахунку звертайтесь до колцентру КП «ТМО», тел.705-61-00

У разі дотримання вказаних рекомендацій сплачені грошові суми будуть зараховані належним чином, а інформація про проведені платежі повністю відображена на Вашому особистому рахунку.

У випадку відмови прийняття платежу у відділеннях банків звертайтесь до колцентру та абонентських відділів КП «ТМО».

Iнші записи